Καλως ηρθες στο bookellenic!


Γεια και χαρά, τι κάνετε οι απανταχού βιβλιόφιλοι; 👋


Είμαι η Ελένη και διαβάζω από μικρή με αποκορύφωμα τα τελευταία τρία χρόνια περίπου. Πλέον τα βιβλία μού έχουν φάει όλα τα δαχτυλίδια. Εντάξει δεν είχα δαχτυλίδια. Καλώς ήρθες στον κόσμο μου.


bookellenic logo


Μπορεί το πορτοφόλι να μην έχει παράδες, αλλά η βιβλιοθήκη είναι γεμάτη, ε δεν μπορούμε να τα έχουμε και όλα...


Ιδού και η απόδειξη:

@bookellenic bookshelf on Instagram

Εάν γνωριζόμαστε ήδη από Instagram και Goodreads, χαίρομαι πολύ που σε ξαναβλέπω! Εάν όχι, έλα να γίνουμε φίλοι στα social media που μπορώ να διαχειριστώ- εκτός των άλλων έχουμε και Facebook & Twitter, βεβαίως βεβαίως (μεταξύ μας, πριν τη δημιουργία bookstagram δεν ήμουν ποτέ άνθρωπος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ώρες- ώρες πελαγώνω, πες μου ότι το παθαίνεις κι εσύ... τι όχι; 😅).

Στη σελίδα μου θα βρεις βιβλιοπεριεχόμενο στα Ελληνικά και τα Αγγλικά (for English πάτα το 9 πήγαινε στο μενού και βουαλά! Γαλλικά δεν ξέρω, σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες... )

❗Προσοχή: Θα με δεις να μιλάω για τα ίδια βιβλία σε περισσότερες δημοσιεύσεις, όπως κριτικές, τοπ 5 κτλ, κι αυτό γιατί μου αρέσει να μιλάω για βιβλία που έχω διαβάσει, έχοντας διαμορφώσει γνώμη γι'αυτά. Και δεν διαβάζω με ταχύτητα φωτός. Λάου λάου...

Επίσης επειδή έχω αλλεργία στη γύρη και τον περιορισμό, εδώ θα βρεις περιστασιακά και δημοσιεύσεις για μόδα, περιποίηση και άλλα προϊόντα που δοκίμασα τελευταία. Στόχος μου να μιλήσουμε λίγο περισσότερο για ελληνικές εταιρείες και προϊόντα για ευαίσθητες επιδερμίδες- έχω πολλές αλλεργίες ντε.


Free photo from pexels.com


Δεν το έχω καθόλου με μακιγιάζ, μαλλιά κλπ, οπότε δεν προβλέπονται tutorials και DIYs στο άμεσο μέλλον, εξηγούμαστε για να μην παρεξηγούμαστε.    

Στο τμήμα "Συμβαίνει τώρα" θα βρεις σχολιασμό για σειρές, ταινίες, μουσική, stand-up comedy και παντός φύσεως πολιτιστικά θέματα που τράβηξαν την προσοχή μου. 

Αυτά από μένα για την ώρα! 💋

ΥΓ: Σ'ευχαριστώ που είσαι εδώ (γλυκανάλατο, το ξέρω...)

Για πες στα σχόλια:

  • Εχεις δικό σου μπλογκ για βιβλία και άλλα; Άφησε λινκ εδώ κάτω να δημιουργήσουμε μία αλυσίδα αλληλοϋποστήριξης!

2 comments:

  1. Καλώς ήρθες στην παρέα μας Ελενάκι <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρ μου για τη στήριξη και τη θερμή υποδοχή!

      Delete