Καραβαλ book tag




Το φανταστικό αυτό book tag και οι εικόνες είναι δημιουργία της Αντιγόνης από το onceuponabookgr και το λάτρεψα!
Εμπνευσμένο από τη μαγευτική τριλογία Κάραβαλ της Στέφανι Γκάρμπερ. Τα δύο πρώτα βιβλία κυκλοφορούν ήδη από τις εκδόσεις Ψυχογιός.

Το παιχνίδι ξεκίνησε. Προσέξτε μην σας παρασύρει...


Το μεγαλύτερο πρόβλημα του βιβλιοφάγου... τα καινούργια βιβλία! Αν και αποφάσισα να μειώσω τις αγορές τελευταία, έχω ακούσει τα καλύτερα για Το Κλειδί της Ruth Ware, που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Μάιο από τις εκδόσεις Κλειδάριθμος!






Χμμμ άραγε μετράει αν έχω δει μόνο τη σειρά αλλά δεν έχω διαβάσει τα βιβλία; Ο Γκέραλτ από το Witcher του Andrzej Sapkowski (στα Ελληνικά Ο Γητευτής, από τις εκδόσεις Selini) μου δίνει την αίσθηση ότι θα έκανε τα πάντα γι'αυτούς που νοιάζεται (και ναι, οι Witchers έχουν συναισθήματα, το λέει και ο Henry Cavill που τον ενσαρκώνει, ποια είμαι εγώ να εναντιωθώ απέναντι στο Λευκό Λύκο της Ρίβια;). 



Η Φέι από το Χρυσό Κλουβί της Camila Lackberg ήταν ένας χαρακτήρας γεμάτος εκπλήξεις και ανατροπές! Ανυπομονώ για το δεύτερο βιβλίο της διλογίας από τις εκδόσεις Μεταίχμιο!
Αναλυτική κριτική εδώ.





Ο Άιζα Κέρεσεθ από τη διλογία Χάραξε Το Σημάδι της Βερόνικα Ροθ (εκδόσεις Ψυχογιός) έχει γραφεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην ξέρεις αν μπορείς να τον εμπιστευτείς. Αν έπρεπε να τον συγκρίνω με κάποιον, θα έλεγα τον Πίτα από τους Αγώνες Πείνας, όπως παρουσιάζεται στο τελευταίο βιβλίο της τριλογίας ( ή τουλάχιστον στην τελευταία ταινία, δεν έχω διαβάσει ακόμη τη Φωτιά και την Κοτσυφόκισσα). Λατρεύω αναξιόπιστους αφηγητές!
Δείτε τις κριτικές μου για το πρώτο και το δεύτερο βιβλίο.




Ο Χρυσός Γιος του Πιρς Μπράουν (εκδόσεις Μεταίχμιο). Μετά τα τελευταία δύο κεφάλαια πήγαινα πάνω-κάτω στο δωμάτιο για κάνα μισάωρο, μέχρι να χωνέψω αυτά που διάβασα.
Λατρεύω αυτή τη σειρά! Θα κάνουν καμιά σειρά βασισμένη στα βιβλία επιτέλους, τι θα γίνει;;;
Κριτική στα Αγγλικά εδώ




Η Κίρκη της Madeleine Miller είναι το πιο ακριβό βιβλίο που έχω αγοράσει. Πήρα την Αγγλική σκληρόδετη έκδοση πριν ακόμη μεταφραστεί από τις εκδόσεις Διόπτρα, αν και εξακολουθεί να μένει άθικτο στο ράφι μου (ουπς). Γι'αυτό έκοψα τις αγορές βιβλίων τουλάχιστον μέχρι τον Ιούνιο, τα αδιάβαστα κοντεύουν να με πλακώσουν!



Τα Ψάθινα Καπέλα της Μαργαρίτας Λυμπεράκη. Το διάβασα μέσα σε μία ήσυχη καλοκαιρινή μέρα και δεν μπορούσα να το αφήσω από τα χέρια μου, για πότε νύχτωσε δεν πήρα χαμπάρι και ήμουν και στο μπαλκόνι!




Μέση Γη του αγαπημένου μου Τόλκιν, πρώτα Μίνας Τίριθ και Ρίβεντελ και μετά Ροχαν και Σάιρ






Η Σάιρα από τη διλογία Χάραξε το Σημάδι των εκδόσεων Ψυχογιός.
Είμαι σίγουρη πως η πιο δημοφιλής απάνηση εδώ ειναι The Darkling από το Shadow and Bone (στα Ελληνικά Σκιές και Οστα), αλλά δεν τρελαίνομαι.





Αν και δε μου αρέσει να παρατάω βιβλία στη μέση (και κακώς, θα είχα γλιτώσει πολλές αναγνωστικές ώρες), το πρώτο που μου έρχεται είναι tο Πρόμαχος της Μαρί Λου
Να σημειώσω ότι άκουγα τα ηχοβιβλία στα Αγγλικά και δε με τράβαγαν καθόλου, γι'αυτό αποφάσισα να πάρω την έντυπη ελληνική έκδοση από τις εκδόσεις Πατάκη (μου υποσχέθηκαν καλό τέλος, εγώ φταίω; Δυόμιση βιβλία ανέχτηκα γι'αυτό...).



Εσείς έχετε διαβάσει το Κάραβαλ; Είτε ναι είτε όχι, θα χαρώ να δω τις δικές σας απαντήσεις στο book tag! 😉
Ανυπομονώ για την κυκλοφορία του τελευταίου βιβλίου της τριλογίας στα Ελληνικά και υπόσχομαι series review, που όχι δεν το λέμε στο χωριό μου. Κριτική εφ'όλης της ύλης τέλος πάντων, αντιλαβού; Πολύ επιθετικό βγήκε αυτό...

 Αυτά από μένα για την ώρα! 💋


Για πες στα σχόλια:

  • Ποιο βιβλίο ήταν μαγευτικό για σένα;




4 comments:

  1. Συμφωνώ απόλυτα με τον ''Χρυσό Γιο΄΄.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Με το που είδα ειδοποίηση ήμουν σίγουρη ότι σχολίασες για Χρυσό Γιο! 😜

      Delete
    2. Είναι και που έχω συνδυάσει την Κόκκινη Ανατολή μ'εσένα, όταν τη σχολιάζαμε. Πρέπει να διαβάσω και Το Άστρο της Αυγής επιτέλους!

      Delete