Τα αγαπημενα μου βιβλια


Έι ψιτ! Ναι ναι σ' εσένα μιλάω! Να σου πω...
Μήπως ψάχνεις για την επόμενη αναγνωστική περιπέτεια; Για έλα λίγο να σου δείξω πέντε βιβλία που έχω αγαπήσει...

Όσα Δεν Σου Είπα Ποτέ της Celeste Ng


Όσα Δεν Σου Είπα Ποτέ της Celeste Ng κριτική βιβλίου

Όποιος μου έχει ζητήσει να του προτείνω βιβλίο στο Instagram (ελάτε να γίνουμε πολλοί), πάντα συστήνω αυτό! Το έχω δωρίσει, δανείσει, εκθειάσει, όλα τα συναφή. 
Συγκινητικό, λυπηρό και με κεντρικό άξονα τις οικογενειακές σχέσεις, η Celeste Ng ανήκει πλέον στις αγαπημένες μου συγγραφείς.
Στην Ελλάδα είναι πιο γνωστή η νεότερη κυκλοφορία της Μικρές Φωτιές Παντού, που επίσης λάτρεψα, ενώ πλέον προβάλλεται και η τηλεοπτική μεταφορά από της εταιρεία παραγωγής της Reese Witherspoon (shout-out στη χολιγουντιανή σταρ που επενδύει στη λογοτεχνία, τέτοια θέλουμε να βλέπουμε Reese!)

Μικρές Φωτιές Παντού Βιβλίο
Μικρές Φωτιές Παντού

Το Όσα Δεν Σου Είπα Ποτέ κυκλοφορεί πλέον και με νέο εξώφυλλο! 😍😍😍

Όσα Δεν Σου Είπα Ποτέ νέο εξώφυλλο

Aναλυτική κριτική στο Goodreads  

Αυτό Θα Πονέσει του Adam Kay


Έχεις αναρωτηθεί ποτέ πώς είναι η καθημερινότητα ενός γιατρού, πόσο απαιτητικό είναι αυτό το επάγγελμα; Βάλε και λίγο (πολύ) βρετανικό χιούμορ μαζί με ανατριχιαστικά περιγραφικές ιατρικές επισκέψεις και μπουμ, έχουμε βιβλίο! 
Κάτι διάβασα για τηλεοπτική μεταφορά, δεν ξέρω αν θα αντέξω να δω όλα αυτά που διάβασα, αλλά για το βιβλίο αυτό θα προσπαθήσω! 
Αν και έχω την εντυπωση οτι το non-fiction δεν ευδοκιμεί στο ελληνικό αναγνωστικό κοινό, δε θα πάψω να προτείνω αυτοβιογραφικά βιβλία σαν κι αυτό εδώ, μιας και είναι από τα αγαπημένα μου είδη (και ναι, υπάρχουν κι άλλα είδη εκτός των βιβλίων αυτοβελτίωσης στα non-fiction, με τα οποία δεν έχω ταιριάξει και πολύ κατά πως φαίνεται). 
Αναλυτική κριτική στο Goodreads.
  

Φωτεινή Πολιτεία του Andres Barba



Λίγα βιβλία έχουν καταφέρει να με παρασύρουν τόσο, ώστε να πιστέψω ότι γεγονότα και μέρη που αναφέρονται δεν είναι προϊόν μυθοπλασίας, αλλά πραγματικότητα (γελάστηκα, "γκούγκλαρα" μέρη και πρόσωπα και το Google ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε: κούνια που σε κούναγε). 
Η Φωτεινή Πολιτεία είναι ένα ανατριχιαστικό μυθιστόρημα για 32 άγρια παιδιά που εμφανίστηκαν ξαφνικά σε μία ισπανική συνοικία. Οι προλήψεις στην αφήγηση και η εξερεύνηση μιας ισπανικής μικρής κοινωνίας καθιστούν το βιβλίο καθηλωτικό!
Αναλυτική κριτική στο Goodreads.

Τα Βατράχια του Δημήτρη Σίμου


Αστυνομικά ξεκίνησα να διαβάζω πέρυσι, οπότε κι συνειδητοποίησα... κάτω από ποια πέτρα κρυβόμουν τόσο καιρό; 
Ο Σίμος ήταν από τις καλύτερες αναγνωστικές εκπλήξεις του 2019 δημιουργώντας ένα βιβλίο με γρήγορη ροή, χρονικές αναδρομές που εξάπτουν το ενδιαφέρον και σφιχτοδεμένη πλοκή σε μόλις 300 σελίδες, ενώ η έκδοση περιλαμβάνει και ακόμη τέσσερις αστυνομικές μικρές ιστορίες από Έλληνες συγγραφείς. Τι άλλο να θελήσω; Ένα θα σου πω, αυτό το βιβλίο μου θύμισε πως η σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία αξίζει περισσότερο από το χρόνο μου- και το ράφι μου.
Θέλω οπωσδήποτε να συνεχίσω με τη σειρά Σκοτεινά Νερά (#TeamKapetanos) και ανυπομονώ για την επικείμενη κυκλοφορία του Σώσε με (με επίσημη κυκλοφορία ανήμερα της ονομαστικής μου εορτής, τυχαίο; Δε νομίζω, Τάκη!).  
Βρες το και στο Goodreads


Στον Καιρό Των Μάγων της Κρεσίντα Κάουελ



Και για τους μικρούς μας φίλους (και τους μεγάλους ντε, μη σκας, σάματις εγώ τι είμαι;) έρχεται μια ευρηματική σειρά φαντασίας από τη συγγραφέα του Πώς Να Εκπαιδεύσετε Το Δράκο Σας- ή αλλιώς ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών για μικρότερες ηλικίες, ω ναι τόλμησα και το είπα! 
Η φανταστική εικονογράφηση από την ίδια την Κάουελ και η αφήγηση της μας ταξιδεύουν στον κόσμο του μάγου Ζαρ και της πολεμίστριας Μάγια, δύο παιδιών που θα έπρεπε να είναι εχθροί και μπλέκουν σε ένα σωρό περιπέτειες γεμάτες ευτράπελα, αναποδιές και απαγορευμένη μαγεία!
Αν έμαθα κάτι από αυτή τη σειρά ως τώρα- ειδικά στο δεύτερο βιβλίο Στον Καιρό Των Μάγων 2: Διπλή Μαγεία- είναι πως καμιά φορά οι μεγάλοι τα κάνουν περισσότερο μαντάρα και από τα παιδιά. Γι'αυτό πιστεύω ότι η σειρά αυτή είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να διαβάσουν γονείς και παιδιά μαζί. Αυτές τις τρυφερές αναμνήσεις συγκρατεί το παιδικό μυαλουδάκι, άλλωστε.

Στον Καιρό των Μάγων 2: Διπλή Μαγεία 

Το τρίτο βιβλίο Τρίτη Και Τυχερή κυκλοφορεί ήδη και περιμένω πώς και πώς να πέσει στα χέρια μου! 
Αναλυτική κριτική του πρώτου βιβλίου στο Goodreads.

Αυτά από μένα για την ώρα! 💋


Για πες στα σχόλια:
  • Ποια είναι τα δικά σου αγαπημένα βιβλία;
  • Σε έπεισα να διαβάσεις κανένα από τα παραπάνω ή τζάμπα παιδεύομαι; 😜
  • Αν έχεις ήδη διαβάσει κάποιο, πες μου τη γνώμη σου!

2 comments:

  1. To Oσα δεν σου είπα ποτέ έχω αμελήσει να το διαβάσω και πρέπει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι δεν είναι και τόσο γνωστό όσο το Μικρές Φωτιές Παντού, αλλά πραγματικά το λατρεύω!

      Delete